خدا یا در لحظه نبودنم غافل از من نبوده ای
و من در لحظه لحظه بودنم به یادت نبوده ام

مفهوم فروشبازگشت به برگزیده از کتاب
ثبت شده در تاریخ 19-فروردین-1390 -- تعداد بازدید : 289750 بار
بسیاری از سازمانها از مفهمو فروش تبعیت می کنند . بر اساس این مفهوم ، مصرف کنندگان ، به میزانی که باید کالاهای تولید شده را نخواهند خرید مادامی که شرکت به میزان وسیع برای فروش و ترویج کالاهای خود نکوشد . این مفهمو عملا دز مورد کالاهای نا خواسته تجربه شده است ، کالاهایی که خریدار به طور معمول به خرید آنها نمی اندیشد ، کالاهایی چون دایره المعرف و قببر

فیلیپ کاتلر     گری آرمسترانگ
بخش نظرات
روزشمار فاطمیه
روزشمار غدیر
روزشمار محرم عاشورا